Zobrazeno 1 - 10
of 34
pro vyhledávání: '"post-graduate study"'
Autor:
Lewicka-Zelent, Agnieszka
Publikováno v:
Edukacja - Technika - Informatyka / Education - Technology - Computer Science. IX(3):298-303
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=713655
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Valery P. Shestak, Nadezhda V. Shestak
Publikováno v:
Высшее образование в России, Vol 0, Iss 12, Pp 22-34 (2016)
The paper proposes to shift the center of gravity of the development of postgraduate educational programs discussion in a social discursive field in which inconsistencies and uncertainties in the existing regulatory and legal framework of the moderni
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6f0f8684b4f444748cbb65509bcc0c64
Autor:
Stanislaw Nagy, Jakub Siemek
Publikováno v:
Acta Montanistica Slovaca, Vol 11, Iss special issue 1, Pp 125-128 (2006)
This paper discusses the problem of virtual lab capabilities in the e-learning. Using combination of web conferencing and "virtual labs" capabilities, a new quality distance learning teaching is now in preparation and will be included in the course t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/09874ddc98bf48299f3384c1bb21ad31
Autor:
Kasapović, Indira
Publikováno v:
BOSNIACA - časopis Nacionalne i univerzitetske biblioteke Bosne i Hercegovine / BOSNIACA - Journal of the National and University Library of Bosnia and Herzegovina. (13):133-135
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=143787
Publikováno v:
Acta Medica Iranica, Vol 52, Iss 5 (2014)
Assessing learners' needs is an integral part of any curriculum and course design , namely English for specific purposes (ESP), syllabus design, materials development, teaching methods and testing issues. Critical approach to needs analysis, which is
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ea143a069cfe4e92a092a737aeb61cbd
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.