Zobrazeno 1 - 10
of 10 995
pro vyhledávání: '"post-graduate course"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Surgery Open Science, Vol 13, Iss , Pp 35-40 (2023)
Background: Americas Hepato-Pancreato-Biliary Association (AHPBA) established the Hepato-Pancreato-Biliary (HPB) ultrasound (US) and Advanced Technology Post-Graduate Course in 2012 in response to a perceived gap in training and practice. Methods: Th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7cef2ae07dcc4b6ab3c8bfbb02e22046
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yaron Meron, Yasemin Tekmen Araci
Publikováno v:
Design Science, Vol 9 (2023)
This article explores the ability of ChatGPT to function as a virtual colleague in helping to design materials for higher education design students. Using a self-study methodology, two university educators attempted to collaborate with ChatGPT to cre
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1d33faade3ea46279b8036d4370b2346
Autor:
de Souza Lacerda, Rodrigo1 rodrigoslacerda.cont@gmail.com
Publikováno v:
Id on Line. Revista de Psicologia. 2021, p133-148. 16p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Medical Education and Development, Vol 12, Iss 3, Pp 133-146 (2017)
Introduction: The reasons for choosing a field of study, depending on the type of discipline and degree, are different. This study aims to explore the reasons of choosing and continuing post-graduate major in medical education from viewpoint of stude
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6c2eb67a8bdd430f880828f6735ad127