Zobrazeno 1 - 10
of 600
pro vyhledávání: '"post-genre"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
JAMES, ROBIN
Publikováno v:
Popular Music, 2017 Jan 01. 36(1), 21-32.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26358375
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Saito, Kumiko
Publikováno v:
Science Fiction Studies, 2019 Mar 01. 46(1), 166-170.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.5621/sciefictstud.46.1.0166
Publikováno v:
Science Fiction Studies, 2003 Nov 01. 30(3), 532-536.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/4241219
Autor:
Häll, Jörgen
In this thesis, the author explored an alternative way of composing contemporary western art music, being inspired by thoughts regarding post-genre. The composition method incorporated the use of the Digital Audio Workstation (DAW) software Cubase. M
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:ltu:diva-68859
Autor:
Gregol, Fernando Arthur
Publikováno v:
Biblioteca Digital de Teses e Dissertações do UNIOESTE
Universidade Estadual do Oeste do Paraná (UNIOESTE)
instacron:UNIOESTE
Universidade Estadual do Oeste do Paraná (UNIOESTE)
instacron:UNIOESTE
Submitted by Neusa Fagundes (neusa.fagundes@unioeste.br) on 2021-01-26T13:27:44Z No. of bitstreams: 2 Fernando_Gregol2020.pdf: 2058508 bytes, checksum: 4088ac8d6e05c08d8d2b554c8469aa5d (MD5) license_rdf: 0 bytes, checksum: d41d8cd98f00b204e9800998ecf
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::dcf26cfef5fe717cc9da42103fc0213c
http://tede.unioeste.br/handle/tede/5188
http://tede.unioeste.br/handle/tede/5188
Autor:
Kumiko Saito
Publikováno v:
Science Fiction Studies. 46:166-170
Autor:
Robin James
Publikováno v:
Popular Music. 36:21-32
The ‘post-’ in both post-identity politics and post-genre musical practice refers to the same thing. Through readings of Taylor Swift's ‘Shake It Off’, Diplo's description of his practice as a DJ, producer and impresario, Sasha Frere-Jones's