Zobrazeno 1 - 10
of 67
pro vyhledávání: '"positive traits"'
Publikováno v:
BMC Nursing, Vol 23, Iss 1, Pp 1-12 (2024)
Abstract Background The wounded healer concept refers to healthcare providers who, in the past, have had similar experiences to those of their clients and now draw on these challenging experiences to assist their clients. This study explored the posi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8ef3af4430974337907ee658935c49a3
Publikováno v:
European Journal of Mental Health, Vol 18, Iss 0009, Pp 1-14 (2023)
Introduction: Differentiating between normal, pathological, and positive traits may be achieved by conceptualizing personality traits as a continuum in which these aspects could be placed as sickness or health poles. The tendency to focus on one aspe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e3fe326be32043fc965aa7e60e3d40e7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Qianning Wang, Xiaoquan Lai, Feiyang Zheng, Tiantian Yu, Lu Wang, Yuanyang Wu, Kang Wang, Xinping Zhang, Qian Zhou, Li Tan
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
Hand hygiene behavior (HHB) in healthcare settings remains suboptimal globally. Self-expectation leadership and organizational commitment are emphasized as important factors influencing HHB. However, there are no studies to support any relationship b
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ac5a733204464d5da6d6441c7ce78d41
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Problems of Education in the 21st Century. 77(5):572-583
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=940749
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Вестник Новосибирского государственного педагогического университета / Novosibirsk State Pedagogical University Bulletin. 6(5):64-87
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=474221