Zobrazeno 1 - 10
of 15 096
pro vyhledávání: '"positive language"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
The present study is the first to investigate the extent to which positive language education can improve foreign language enjoyment in the same learners. At the same time, it explores the relation between life quality variables, subjective well-bein
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6af93994623140549f1e7c49d7d323c7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Amrina Rosyada, Agustina Ramadhianti
Publikováno v:
ASEAN Journal of Community Engagement, Vol 3, Iss 2, Pp 175-196 (2019)
Positive language is a crucial communication tool, both within the family environment and in external circumstances. Previous research endeavors have evidenced that the inculcation of positive language by parents is effective in building positive cha
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7a7e750773de49b99d4ce8d356cda409
Publikováno v:
Lingua Cultura, Vol 12, Iss 3, Pp 241-246 (2018)
The research aimed to determine the influence of positive language to promote the effective language teaching classrooms in state junior high school. The effective language teaching classroom was measured quantitatively by applying a correlational re
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1aae7774240d4611a78f15319de5f02e