Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"positive handling"'
Autor:
P.R. Tamioso, A. Boissy, X. Boivin, H. Chandèze, S. Andanson, É. Delval, C.A. Taconeli, D. Hazard, C.F.M. Molento
Publikováno v:
Animal, Vol 14, Iss 1, Pp 150-160 (2020)
Gentle handling seems to elicit positive states in sheep. The study investigated whether spatial distance alters sheep responses to brushing and whether spatial distance is influenced by reactivity. Twenty Romane ewes were assessed in three sessions:
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/52d92800cf054dbaafb19ae451630803
Autor:
Stéphane Andanson, Xavier Boivin, Cesar Augusto Taconeli, E. Delval, Alain Boissy, Herve Chandeze, Dominique Hazard, Priscilla Regina Tamioso, Carla Forte Maiolino Molento
Publikováno v:
Animal
Animal, Published by Elsevier (since 2021) / Cambridge University Press (until 2020), 2020, 14 (1), pp.150-160. ⟨10.1017/S1751731119001435⟩
Animal, Vol 14, Iss 1, Pp 150-160 (2020)
animal
animal, Published by Elsevier (since 2021) / Cambridge University Press (until 2020), 2020, 14 (1), pp.150-160. ⟨10.1017/S1751731119001435⟩
Animal, Published by Elsevier (since 2021) / Cambridge University Press (until 2020), 2020, 14 (1), pp.150-160. ⟨10.1017/S1751731119001435⟩
Animal, Vol 14, Iss 1, Pp 150-160 (2020)
animal
animal, Published by Elsevier (since 2021) / Cambridge University Press (until 2020), 2020, 14 (1), pp.150-160. ⟨10.1017/S1751731119001435⟩
International audience; Gentle handling seems to elicit positive states in sheep. The study investigated whether spatial distance alters sheep responses to brushing and whether spatial distance is influenced by reactivity. Twenty Romane ewes were ass
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Griggs, James
This thesis investigates the implementation of the ‘Team-Teach’ behaviour support training programme in New Zealand. This school-wide training package develops generalised skills in behaviour management and de-escalation for students who are exhi
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10092/5981
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.