Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"positive academic emotions"'
Publikováno v:
Frontiers in Public Health, Vol 12 (2024)
IntroductionMedical students’ autonomous learning is a cornerstone of their educational journey. Formative assessment is defined as a process to enhance learning and improve academic performance, and the key to the effectiveness of formative assess
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c290e530ed6d451a8e7e4d2d192426e6
Autor:
Dādrahmān Segāri, Nāser Nāstiezāie
Publikováno v:
فصلنامه نوآوریهای آموزشی, Vol 22, Iss 1, Pp 107-1026 (2023)
The purpose of this study was to investigate the effect of teacher's violence on positive and negative academic emotions and school anxiety. It was a descriptive-correlation research. The research population included all second cycle high school stud
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/797c1fea4ec742f1a58219aca04d91bc
Autor:
Jingxian Zhao, Enyun Liu
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
IntroductionIn 2020, COVID-19 forced higher education institutions in many countries to turn to online distance learning. The trend of using online education has accelerated across the world. However, this change in the teaching mode has led to the d
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2f36621a67024f34908cb0c0264dee70
Publikováno v:
Frontiers in Public Health, Vol 10 (2022)
IntroductionImmigrant adolescents must adapt their physical and mental attitudes to attain healthy development due to dramatic changes in their living and learning environments after relocation. From the perspective of positive psychology, this study
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d5ebd862b07d4b3b8a19705969c449bd
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
As an important factor promoting students’ learning behavior and achievement, teacher engagement has been largely neglected in the research literature on English as a foreign language (EFL) and applied linguistics. Moreover, the few studies have fo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9ee3f03a34d346e7a6a9d822ceb3e82d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
آموزش و ارزشیابی, Vol 13, Iss 49, Pp 13-36 (2020)
The aim of this study was to design and test the pattern of the effect of academic self-steem and academic excellence on academic performance by considering the intermediate role academic motivation of students. In this descriptive-correlational stud