Zobrazeno 1 - 10
of 17 037
pro vyhledávání: '"positioning strategies"'
Autor:
Brönnimann, Michael P.1,2 (AUTHOR) bernhard.gebauer@charite.de, Manser, Leonie1 (AUTHOR) alois.komarek@insel.ch, Maurer, Martin H.3 (AUTHOR) martin.maurer@uni-oldenburg.de, Gebauer, Bernhard2 (AUTHOR) timo-alexander.auer@charite.de, Auer, Timo A.2,4 (AUTHOR) dirk.schnapauff@charite.de, Schnapauff, Dirk2 (AUTHOR) federico.collettini@charite.de, Collettini, Federico2,4 (AUTHOR), Nguyen, Thanh-Long5 (AUTHOR) thanh-long.nguyen@insel.ch, Komarek, Alois1 (AUTHOR) miltiadis.krokidis@insel.ch, Krokidis, Miltiadis E.1,6 (AUTHOR) johannes.heverhagen@insel.ch, Heverhagen, Johannes T.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Diagnostics (2075-4418). Dec2024, Vol. 14 Issue 23, p2639. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Saqib, Natasha
Publikováno v:
Journal of Management History, 2023, Vol. 29, Issue 4, pp. 481-501.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JMH-10-2022-0055
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of Outdoor Recreation and Tourism June 2024 46
Publikováno v:
International Marketing Review, 2022, Vol. 40, Issue 1, pp. 49-79.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IMR-08-2021-0260
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Vallée Marcotte, Jasmin, Robert-Lachaine, Xavier, Muller, Antoine, Denis, Denys, Mecheri, Hakim, Plamondon, André, Corbeil, Philippe
Publikováno v:
In Applied Ergonomics January 2024 114
Publikováno v:
Управленец, Vol 15, Iss 1, Pp 97-111 (2024)
Russian wineries are currently facing the need to adapt to dynamic changes in the economic and legal environment. At the same time, they are confronted with market issues such as consumer behavior inertia and decreasing effectiveness of conventional
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/80a3d6fb73a3453ab180a8c04c3c44a2
Autor:
Kethüda, Önder1 (AUTHOR) dr.onder.kethuda@gmail.com
Publikováno v:
Journal of Marketing for Higher Education. Jan-Jun2023, Vol. 33 Issue 1, p97-123. 27p. 5 Charts, 2 Graphs.