Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"porpodas, c"'
Autor:
seymour, phk, aro, m, erskine, jm, wimmer, h, leybaert, j, elbro, c, lyytinen, h, gombert, je, le normand, mt, schneider, w, porpodas, c, ragnarsdottir, h, tressoldi, p, vio, c, de groot, a, licht, r, iannessen, fe, castro, sl, cary, l, defior, s, martos, f, olofsson, a
Publikováno v:
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Several previous studies have suggested that basic decoding skills may develop less effectively in English than in some other European orthographies. The origins of this effect in the early (foundation) phase of reading acquisition are investigated t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::85ceed83b2db7de5faca399e44fd90dd
https://repositorio-aberto.up.pt/handle/10216/95823
https://repositorio-aberto.up.pt/handle/10216/95823
Publikováno v:
Reading & Writing; Sep1990, Vol. 2 Issue 3, p197-208, 12p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Porpodas CD; University of Patras, Department of Education, Greece.
Publikováno v:
Journal of learning disabilities [J Learn Disabil] 1999 Sep-Oct; Vol. 32 (5), pp. 406-16.
Autor:
Porpodas CD
Publikováno v:
Journal of child psychology and psychiatry, and allied disciplines [J Child Psychol Psychiatry] 1987 Mar; Vol. 28 (2), pp. 343-9.