Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"polyfocality"'
Autor:
Can Denizci, Brahim Azaoui
Publikováno v:
TIPA. Travaux interdisciplinaires sur la parole et le langage, Vol 36 (2020)
This paper discusses the concept of interactive gestures in instructional contexts whose interactional specificity lends itself to the study of these gestures which typically contribute to the process of meaning-making and interpersonal relationship.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b565591b34334813ae688c775942d6a7
Autor:
Steven L. Thorne, John Hellermann
Publikováno v:
Classroom Discourse, 13(2), 231-239. ROUTLEDGE JOURNALS, TAYLOR & FRANCIS LTD
This coda describes various affordances and constraints associated with technology-rich language teaching and learning. It begins with a discussion of articles in this special issue of Classroom Discourse and then expands to engage with broader dynam
Autor:
Durham, Carmen
Educators can use digital tools to meet emergent bilingual students’ unique needs (e.g., Andrei, 2017; Liu, Navarrete, & Wivagg, 2014; Lund, 2008). However, language teachers generally feel unprepared to use technology with students even though man
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::c0d4f6697d696669e034e0ad3052cc31
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
En 2008, Werner Hofmann fetera ses 80 ans. Pour celebrer cet anniversaire, le Centre allemand d’histoire de l’art publiera un recueil de ses textes ecrits en francais, et la revue de l’INHA a souhaite retracer avec lui son cheminement d’histo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::5ed502c8220d56573bfa9e5f7cebf0ae
http://journals.openedition.org/perspective/3596
http://journals.openedition.org/perspective/3596
Autor:
Guéquière, Marine
Publikováno v:
Sciences de l'Homme et Société. 2018
This research provides an analysis of one to one foreign language teaching practices. A key objective of this work is to offer lines of reflection for online teaching training. The analysis is based on Italian classes taught over the Internet using v
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2592::193874f474f1edf6d7cd4cb5b986a68a
https://dumas.ccsd.cnrs.fr/dumas-01924922/document
https://dumas.ccsd.cnrs.fr/dumas-01924922/document
Autor:
Örnberg Berglund, Therese
Successful interaction makes sense to its participants – it is, in other words, coherent. As different resources are employed to indicate mutual orientation by showing which actions are linked and where attention is paid, coherent conversation can
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:umu:diva-26060
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.