Zobrazeno 1 - 10
of 1 075
pro vyhledávání: '"politics of education"'
Autor:
Lauri, Triin, author, Põder, Kaire, author
Publikováno v:
Privatization in and of Public Education, 2024, ill.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780197673508.003.0003
Autor:
Khodaiji, Sharmin
Publikováno v:
History of Education Review, 2022, Vol. 51, Issue 2, pp. 168-184.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/HER-06-2022-0021
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Parra, Juan David1 parraheredia@iss.nl
Publikováno v:
Journal of Education Policy. Nov2024, Vol. 39 Issue 6, p1049-1050. 2p.
Publikováno v:
Central Asian Survey. Dec2015, Vol. 34 Issue 4, p589-591. 3p.
Publikováno v:
Ampera, Vol 3, Iss 1, Pp 11-24 (2022)
Abstract The COVID-19 pandemic has an impact not only on public health, but also on the education system. With the government's advocacy of physical distancing, students from various universities in Indonesia are forced to adopt the Distance Learn
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9d5eb356b38f4bc2934083b3a9e279c6
Autor:
Daniel D. Liou, Raquel Alvara
Publikováno v:
Journal of Higher Education Policy and Leadership Studies, Vol 2, Iss 4, Pp 77-98 (2021)
This self-narrativization study investigates two university faculty members’ perceptions of their online classroom in the context of the anti-critical race theory (CRT) policies in the United States. After one semester of data collection and analys
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/aecd2a8c24774445887225a549c45cba
Publikováno v:
Journal of Social Work Education. Spring/Summer94, Vol. 30 Issue 2, p278-281. 4p.
Autor:
Kenneth Horvath, Regula Julia Leemann
Publikováno v:
Social Inclusion, Vol 9, Iss 3, Pp 296-300 (2021)
The durability of educational inequalities marks a key problem for research and politics alike. Why do unwanted patterns of social sorting and disadvantaging in education prove so persistent, despite decades of research, debates, and reforms? This th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/79e1e0345a984973baf52d647d1df732