Zobrazeno 1 - 10
of 89
pro vyhledávání: '"political economy of media"'
Autor:
Juan-Francisco Rumbea
Publikováno v:
Revista Empresa y Humanismo, Vol 26, Iss 2 (2023)
Ecuador has experienced significant mass media and communication changes in the last decade and offers a first-hand experience to study media and reform. First, from media captured by the government to media powered by interest groups. Second, due to
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/47b25a50c4d145c78b3805b36b3f862d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nihal KOCABAY ŞENER
Publikováno v:
İnsan&İnsan Bilim Kültür Sanat ve Düşünce Dergisi, Vol 7, Iss 26, Pp 25-39 (2020)
Dallas W. Smythe is recognized as one of the founders of the political economy approach to communication. Smythe shaped to the political economy of communication with his studies. However, in recent years, studies about social media and labor have re
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/40c3c04f12cf449e82ffbe0105b93847
Publikováno v:
Communication Today. 11(1):4-21
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=850155
Autor:
Hans Martínez-Torres, Cesáreo Gámez
Publikováno v:
Journal of Applied Economics, Vol 22, Iss 1, Pp 527-553 (2019)
This paper’s objective is to investigate the effects of internet access on voter behavior in governor elections at the state level in aconsolidating democracy. Using a fractional probit model for panel data, we analyze the electoral outcomes in 31
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/487bac1464ac4b5d8537373066c5454d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lasido, Nur Allan
Publikováno v:
Potret Pemikiran; Vol 27, No 1 (2023); 15-35
Kompas Gramedia Group (KGG) is one of Indonesia's largest corporations with a network of media businesses. This study aims to analyze and map two aspects: How the mapping of business networks and the development of KGG media concentration in several
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Jurnal Ilmu Komunikasi, Vol 15, Iss 2 (2018)
Donald Trump’s policy on immigrants has been a controversy. The controversy culminated when the policy was reported by the media, such as Foxnews.com and Aljazeera.com. This study aims to compare news framing in both media, especially the applicati
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bd075ae4122f47d3a329888219a010cc