Zobrazeno 1 - 10
of 6 537
pro vyhledávání: '"political consumerism"'
Autor:
Dietlind Stolle, Michele Micheletti
Political Consumerism captures the creative ways in which citizens, consumers and political activists use the market as their arena for politics. This book theorizes, describes, analyzes, compares and evaluates the phenomenon of political consumerism
Autor:
Neureiter, Ariadne1 (AUTHOR) ariadne.neureiter@univie.ac.at, Stubenvoll, Marlis1 (AUTHOR), Matthes, Jörg1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Advertising. Aug/Sep2024, Vol. 53 Issue 4, p511-529. 19p.
Autor:
NOVO VÁZQUEZ, AMPARO1 ampaio.novo@usc.es, VICENTE, MARÍA ROSALÍA2 mrosalia@uniovi.es
Publikováno v:
EMPIRIA: Revista de Metodología de Ciencias Sociales. sep/dec2024, Issue 62, p187-213. 27p.
Publikováno v:
EMPIRIA: Revista de Metodología de Ciencias Sociales, Iss 62, Pp 187-213 (2024)
Political consumerism, as a means of participation through the marketplace, is increasing in most Western democracies. Consequently, companies have been obliged to make themselves accountable to customers. This paper analyses the factors associated w
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4c032773e0c44d909aa27c0e62a5c698
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.