Zobrazeno 1 - 10
of 237
pro vyhledávání: '"policy paradigms"'
Autor:
Purdon, Mark, author
Publikováno v:
The Political Economy of Climate Finance Effectiveness in Developing Countries : Carbon Markets, Climate Funds, and the State, 2024.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780197756836.003.0004
Autor:
Purdon, Mark, author
Publikováno v:
The Political Economy of Climate Finance Effectiveness in Developing Countries : Carbon Markets, Climate Funds, and the State, 2024.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780197756836.003.0007
Autor:
Diels Elien, Oosterlynck Stijn
Publikováno v:
Comparative Migration Studies, Vol 12, Iss 1, Pp 1-26 (2024)
Abstract As migrant integration policies touch upon almost all spheres of citizens’ life, collaboration across policy levels as well as across policy domains is needed. Over time, a series of both policy and analytical paradigms on the integration
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ca296a9a99634043ab29aa107a04c408
Publikováno v:
Italian Political Science (2024)
This paper explores the trajectory of LGBT+ policies in Italy, examining their evolution within the European framework of the anti-discrimination and equality paradigms. Focusing on three major Italian policy programs developed since 2013, it analyze
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bae80bcfe6454463921b2951e93979a2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Teoria Polityki / Theory of Politics. (6):13-32
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1085268
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jabulani Nyoni
Publikováno v:
Perspectives in Education, Vol 40, Iss 3 (2022)
Pedagogical contingency policy planning in open distance and e-learning plays a critical role in achieving the United Nations 2030 Agenda for Sustainable Development and the 17 Sustainable Development Goals, with the aim to stem poverty, protect the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8fe5b0fa74bd4c3796e7f58e026a0f67