Zobrazeno 1 - 10
of 34
pro vyhledávání: '"polarity management"'
Publikováno v:
Central European Management Journal, 2024, Vol. 32, Issue 2, pp. 199-215.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/CEMJ-05-2023-0216
Publikováno v:
Central European Management Journal, Vol 32, Iss 2, Pp 199-215 (2024)
Purpose – This article aims to analyze the strategic work of Polish entrepreneurs in the furniture industry following the political changes in 1989. The authors examined how these entrepreneurs transitioned from local craftsmen or importers into le
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/36b400dd00094147bc8591e1fcca057e
Autor:
Kołomycew, Anna, Kotarba, Bogusław
Publikováno v:
Studia Regionalne i Lokalne / Regional and Local Studies. 21(79):77-96
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=845956
Autor:
Anna Kołomycew, Bogusław Kotarba
Publikováno v:
Studia Regionalne i Lokalne, Vol 1, Iss 79, Pp 77-96 (2020)
Wysokie koszty realizacji zadań oświatowych wynikające ze zmniejszającej się liczby uczniów, a także niekorzystne prognozy demograficzne zmuszają władze gmin do podejmowania działań oszczędnościowych, w tym likwidacji szkół. Decyzje te
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/521b114eccfd4fad828a3e43c578c744
Publikováno v:
European Journal of Training and Development, 2012, Vol. 36, Issue 9, pp. 856-872.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/03090591211280937
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jody S. Piro, Gina Anderson
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 2, Iss 1 (2015)
Discussion pedagogy is part of a larger curricular goal that intersects the two aspirations of diversity of perspectives and democratic inquiry in that it challenges stereotypes and assumptions through student discourse. Yet, teaching with discussion
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/382dce54f1794f09ac479507f17eb988
Autor:
Orem, Donna1
Publikováno v:
Independent School. Spring2018, Vol. 77 Issue 3, p8-10. 2p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.