Zobrazeno 1 - 10
of 313
pro vyhledávání: '"point of purchase"'
Publikováno v:
British Food Journal, 2024, Vol. 126, Issue 13, pp. 269-285.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/BFJ-08-2023-0702
Publikováno v:
ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار, Vol 3, Iss 4, Pp 155-176 (2024)
Abstract The purpose of this research is to provide a model of the factors influencing consumers' purchase decisions at the point of purchase using data-based theory. The research method is applicable in terms of purpose, and exploratory in terms of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/09a25447e84343d18c3b0a49a42628a1
Autor:
Silveira, Paulo, Marreiros, Cristina
Publikováno v:
Communication Today. 14(1):136-156
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1126021
Autor:
Kollárová, Daniela
Publikováno v:
Marketing Identity. 8(1):271-278
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=924820
Autor:
Julia L. Allan, Daniel J. Powell
Publikováno v:
International Journal of Behavioral Nutrition and Physical Activity, Vol 17, Iss 1, Pp 1-10 (2020)
Abstract Background Hospitals in the UK offer snacks for sale to patients, staff and visitors. Despite the NHS’s health promoting role, and tightening of regulations around which foods can be sold in hospitals, many snacks purchased in this setting
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5b96225e86a5416fbab162fbc37e6da5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ülker, Yelda
Publikováno v:
Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi / Celal Bayar University Journal of Social Sciences. 17(04):142-159
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=881433
Publikováno v:
Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis, Vol 65, Iss 6, Pp 1895-1900 (2017)
This paper is focused on the perception of Czech consumers of food‑to‑go products. The popularity and consumption of these products are growing around the Europe except the Czech Republic. The data in this article were collected through focus gro
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b440975af6644ca989bd459019e6897b
Autor:
Denis Drexler, Martin Souček
Publikováno v:
Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis, Vol 65, Iss 5, Pp 1679-1686 (2017)
This paper is focused on consumer attention to the positioning of 5 product categories (packaged vegetables, dairy food, packaged fish, packaged meat and frozen food) in store bays and shelves. The results compare consumer attention to different leve
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6cfa1f3f0dde4693abe899ce167543cc