Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"playful environment"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jan Maushagen, Olga De Troyer
Publikováno v:
Vrije Universiteit Brussel
We propose a novel model for learning environments to target the characteristics of digital natives and to improve informal learning practices, i.e. the exploration, discovery and self-monitoring of learning content and the reflection on learning act
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::8bd7b2cfffbf194d9584ac0e3b83e74d
https://biblio.vub.ac.be/vubir/a-reference-model-for-mobile-playful-learning-environments(78d382ef-807c-48ba-9d7e-b1a05672db7d).html
https://biblio.vub.ac.be/vubir/a-reference-model-for-mobile-playful-learning-environments(78d382ef-807c-48ba-9d7e-b1a05672db7d).html
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
School burnout refers to exhaustion at school combined with a cynical and detached attitude towards school. It often precedes Early School Leave (ESL), which has great impact on the socioeconomic situation of a person. Numerous local programs exist t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3848::6571e1af139d5c473f207d4b658f019d
https://biblio.vub.ac.be/vubir/(a51af2a1-5ccd-489a-8514-980c8ca589b7).html
https://biblio.vub.ac.be/vubir/(a51af2a1-5ccd-489a-8514-980c8ca589b7).html
Autor:
Anchique Ramos, Fabio Andrés
Publikováno v:
RIU-Repositorio Institucional UniLibre
Universidad Libre
instacron:Universidad Libre
Universidad Libre
instacron:Universidad Libre
En el ámbito educativo se puede evidenciar que el interés de los estudiantes por sus procesos académicos decae permanentemente debido a múltiples factores que deben ser intervenidos para posibilitar un mayor compromiso y en consecuencia resultado
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::7b8f220f3732062bd3efb9bfc6858569
This paper introduces art and research on disrupted, touch in networked environments in which realities merge. Aesthetic sensory disruption and haptic distribution are purposefully designed for reflection, in a new type of ‘dialogue space’. The e
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dris___00893::71d5c3548743154de602eb1b40fceee5
http://resolver.tudelft.nl/uuid:a7261808-82a4-4753-86e8-f228b772b0cd
http://resolver.tudelft.nl/uuid:a7261808-82a4-4753-86e8-f228b772b0cd
Autor:
Lancel, K.A., Brazier, F.M., Maat, Hermen, Jewitt, Prof. Carey, Price, Prof. Sara, Leder Mackley, Prof. Kerstin, Huisman, Dr. Gijs, Petreca, Prof. Bruna, Berthouze, Prof. Nadia, Prattichizzo, Domenico, Hayward, Prof. Vincent
Publikováno v:
Reshaping Touch Communication: An Interdisciplinary Research Agenda
This paper introduces art and research on disrupted, touch in networked environments in which realities merge. Aesthetic sensory disruption and haptic distribution are purposefully designed for reflection, in a new type of ‘dialogue space’. The e
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::c5f64a3ac79f69e09dd05367103f810e
http://resolver.tudelft.nl/uuid:a7261808-82a4-4753-86e8-f228b772b0cd
http://resolver.tudelft.nl/uuid:a7261808-82a4-4753-86e8-f228b772b0cd
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.