Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"player preferences"'
Publikováno v:
Sensors, Vol 22, Iss 9, p 3567 (2022)
This paper analyzes different player type models and game elements in the literature, particularly focusing on the case of online games. Research based on an exploratory study is presented; it aims to explore the different types of interaction with g
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e3419c3d453e4e48a55f713af82057af
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Veli-Matti Karhulahti, Jukka Vahlo
Publikováno v:
Modes of Esports Engagement in Overwatch ISBN: 9783030827663
We pursue Overwatch player profiles via a statistical cluster analysis of survey data from the UK (N = 1089) and the USA (N = 417). The profiles are based on the players’ activity, challenge, and experiential preferences as well as motivations. Our
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::90f34ce90408d622afb3ea16ee203b80
https://doi.org/10.1007/978-3-030-82767-0_2
https://doi.org/10.1007/978-3-030-82767-0_2
Publikováno v:
Entertainment Computing – ICEC 2021 ISBN: 9783030893934
ICEC
ICEC
In this paper we explore connections between players’ preferences in gameplay and their desire to listen to game music. Music always takes place in cultural contexts and the activity of music listening is likewise entangled with versatile cultural
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7df7a4a89f2c4c8075f483ca4a4dc711
https://doi.org/10.1007/978-3-030-89394-1_23
https://doi.org/10.1007/978-3-030-89394-1_23
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Vahlo, Jukka, Karhulahti, Veli-Matti
Challenge is a key motivation for videogame play. But what kind of challenge types videogames include, and which of them players prefer? This article helps to answer the above questions by developing and validating Videogame Challenge Inventory (CHA)
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::d5c82ca1623bf02d35fb5e4324efb3fd
https://trepo.tuni.fi/handle/10024/127718
https://trepo.tuni.fi/handle/10024/127718
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Daniel J. Levitin
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America. 111(20)
In PNAS, Fritz et al. (1) follow up their groundbreaking 2012 paper with what will probably be the final nail in the coffin for those who would believe that old musical instruments sound demonstrably better than new instruments. Their study used six
Autor:
Cohn Gough
Publikováno v:
Physics World. 13:27-34
Is There really a lost secret that sets Stradivarius violins apart from the best instruments made today? After more than a hundred years of vigorous debate, this question remains highly contentious, provoking strongly held but divergent views among p