Zobrazeno 1 - 10
of 145
pro vyhledávání: '"player engagement"'
Autor:
Nurul Rismayanti
Publikováno v:
Indonesian Journal of Data and Science, Vol 5, Iss 2 (2024)
Understanding player behaviour in online gaming is essential for enhancing user engagement and retention. This study utilizes a dataset from Kaggle, capturing a wide range of player demographics and in-game metrics to predict player engagement levels
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/57575cabaa5445678e8cbae0aa91568f
Autor:
Fardani Annisa Damastuti, Kenan Firmansyah, Yunifa Miftachul Arif, Titon Dutono, Aliridho Barakbah, Mochamad Hariadi
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 12, Pp 137775-137789 (2024)
Maintaining player engagement in serious management games is a challenge due to the repetitive nature of traditional predetermined difficulty levels. A dynamic difficulty adjustment (DDA) system is introduced in this study to address this issue by in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/55d72d45dfd94953bd375b81c229004e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Proceedings of the XXth Conference of Open Innovations Association FRUCT, Vol 30, Iss 1, Pp 71-78 (2021)
Mobile phones are a popular platform for gaming in addition to being perhaps the most ubiquitous one. Monetization of free to play games with embedded and interstitial advertisements is one of the main sources of income for mobile game creators. We u
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d4bb683bfd954af6b45260361e156bcb
Autor:
Edwin A. Romero-Mendez, Pedro C. Santana-Mancilla, Miguel Garcia-Ruiz, Osval A. Montesinos-López, Luis E. Anido-Rifón
Publikováno v:
Applied Sciences, Vol 13, Iss 14, p 8249 (2023)
The balance between game difficulty and player skill in the evolving landscape of the video game industry is a significant factor in player engagement. This study introduces a deep learning (DL) approach to enhance gameplay by dynamically adjusting g
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/179e1e65890d49118624e7f38d0163eb
Autor:
Harry Agius, Damon Daylamani-Zad
Publikováno v:
Media and Communication, Vol 7, Iss 4, Pp 247-259 (2019)
Increasingly complex gameplay and gameworlds are placing greater demands on players, while grander approaches to help them cope, such as heads-up displays (HUDs), maps, notifications, and real-time statistics, may often create even more layers of com
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5dde82f6d97f4074bda77e43bfd6a4f6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
SportLogia, Vol 14, Iss 1, Pp 1-11 (2018)
The purpose of this investigation was to compare the effects of altering the number of players during ‘small sided games’ on the possession characteristics within a youth under10 football setting. Two modified ‘small sided game’ versions of 1
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c898f2ef1ed04dc08416dd9345aab969