Zobrazeno 1 - 10
of 18
pro vyhledávání: '"play-based approach"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
University of Córdoba and the accompaniment and academic tutoring in the internship modality has allowed the teachers in training to explore a real-life context working with students belonging to the first levels of the undergraduate degree, that is
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______9494::f9e790063cfc0a4a37e68d2fd924407c
https://repositorio.unicordoba.edu.co/handle/ucordoba/7218
https://repositorio.unicordoba.edu.co/handle/ucordoba/7218
Publikováno v:
South African Journal of Education, Vol 34, Iss 2, Pp 01-17 (2014)
The Early Childhood Development Manager in Mpumalanga is faced with the problem of providing evidence-based guidance of the best facilitation approach in the Grade R context. An investigation on the effect of facilitation, i.e. play-based or formal i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a762668907364f26815a38afc7f2d83e
Autor:
Joan B. Garbo
This research aimed to improve the phonemic awareness level of selected Grade One pupils of Kinagunan Elementary School using “Find Me Now: Say Me Later” a play-based approach in teaching phonemic awareness. Quasi-experimental method of research
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::152872c4feb99d8d3e585b2b0a8a7cfa
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sharifah Nor Puteh, Aliza Ali
Publikováno v:
Malaysian Journal of Learning and Instruction, Vol 10 (2013)
Purpose – In the new mandatory National Preschool Curriculum Standards introduced by the Ministry of Education Malaysia, the play-based approach has been emphasized in the teaching and learning process. This study aimed to find out teachersâ
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/434efb7c89934410a1367ba1cb71f452
Autor:
Hernández López, Ivon
Cordoba “My first steps” in the modality of the internship has allowed trainee teachers to explore a real-life context working with young children from a vulnerable area in Monteria Cordoba, with the purpose of applying different strategies and p
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______9494::325fe98a3f611fb19fd8ef63a58b74a0
https://repositorio.unicordoba.edu.co/handle/ucordoba/2854
https://repositorio.unicordoba.edu.co/handle/ucordoba/2854
Publikováno v:
South African Journal of Education, Vol 34, Iss 2, Pp 01-17 (2014)
Scopus-Elsevier
South African Journal of Education, Volume: 34, Issue: 2, Pages: 01-17, Published: JUN 2014
South African Journal of Education; Vol 34, No 2 (2014)
Scopus-Elsevier
South African Journal of Education, Volume: 34, Issue: 2, Pages: 01-17, Published: JUN 2014
South African Journal of Education; Vol 34, No 2 (2014)
The Early Childhood Development Manager in Mpumalanga is faced with the problem of providing evidence-based guidance of the best facilitation approach in the Grade R context. An investigation on the effect of facilitation, i.e. play-based or formal i
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.