Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"planning supports"'
Publikováno v:
Siglo Cero, Vol 52, Iss 3, Pp 29-36 (2021)
Significant international work in the field of intellectual disability (ID) over the last decade has resulted in an emerging consensus regarding the definition of ID, the criteria used to diagnose a person with ID, the classification of individuals w
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/185efe8a65d04a86b4c707133ac391e4
Publikováno v:
GREDOS. Repositorio Institucional de la Universidad de Salamanca
instname
instname
Significant international work in the field of intellectual disability (ID) over the last decade has resulted in an emerging consensus regarding the definition of ID, the criteria used to diagnose a person with ID, the classification of individuals w
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::c92d878ab1113dfdfdedebc04ee5d9ed
http://hdl.handle.net/10366/147416
http://hdl.handle.net/10366/147416
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Intellectual & Developmental Disability
Journal of Intellectual & Developmental Disability, 39(2), 157-166. Informa Healthcare
Journal of Intellectual & Developmental Disability, 39(2), 157-166. Informa Healthcare
Background Sex education programs have been developed with paid care staff as sex educators. However, no information is available about whether these programs are being delivered. Method The aim of this study was to investigate whether paid care staf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.