Zobrazeno 1 - 10
of 55
pro vyhledávání: '"place attractiveness"'
Publikováno v:
Journal of Place Management and Development, 2021, Vol. 15, Issue 3, pp. 264-283.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JPMD-08-2020-0081
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Data in Brief, Vol 35, Iss , Pp 106788- (2021)
How to attract knowledge human resources, namely graduate students for the economics development of the rural regions is a big question for any government. The patterns of young graduates’ move during the transition from universities to the labour
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e95b80f9c3064aeeb89f9104c9aa13cf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Population, Space and Place, 28(8):e2616. Wiley
Publikováno v:
Management international. 24:139-149
What do individuals know or believe about a city place? What should city managers do in order to develop city branding or change the perceptions of individuals? These questions refer to the place reputation, a managerial concept that city managers ca
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
El-khatib, Fatima, Myszka, Marta
As the retail apocalypse is increasing, it is common to face stores without consumers in citycenters. E-commerce is one of the factors that has had a negative impact on physical stores,both in city centers and in shopping malls. It has been easier fo
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:hkr:diva-21183
Autor:
Eleonora Pantano, Charles Dennis
Publikováno v:
Pantano, E & Dennis, C 2019, ' Store buildings as tourist attractions : Mining retail meaning of store building pictures through a machine learning approach ', Journal of Retailing and Consumer Services, vol. 51, pp. 304-310 . https://doi.org/10.1016/j.jretconser.2019.06.018
The aim of this paper is to understand the extent to which a store building can function as a tourism attraction, using a large luxury department store as case research. The study draws upon the idea that people complete a hermeneutic circle to creat
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::f734339dbd47ac3afd663008b2455ca4
https://research-information.bris.ac.uk/en/publications/b5c96cf1-df9a-43ce-87ec-408a505b53c5
https://research-information.bris.ac.uk/en/publications/b5c96cf1-df9a-43ce-87ec-408a505b53c5