Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"pirls 2021"'
Autor:
Crato, Nuno, Patrinos, Harry Anthony
This open access book compares and analyses the results in twelve countries of the two latest international student assessments: Progress in International Reading Literacy Study 2021 (PIRLS) and the Programme for International Student Assessment 2022
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/94637
Publikováno v:
Large-scale Assessments in Education, Vol 12, Iss 1, Pp 1-22 (2024)
Abstract Background Reading and reading comprehension are crucial skills, yet many students in grade 4 struggle with them. To address this, several instructional practices have gained popularity. For one, explicit reading strategy instruction (ERSI)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/970b49151daa4a94b86ecab3f69d11dd
Publikováno v:
Reading & Writing, Vol 15, Iss 1, Pp e1-e10 (2024)
Background: PIRLS 2021 results revealed that South African Grade 4 learners performed significantly lower compared to other countries in reading comprehension and that they did not reach the standardised international mean score of 500. It was also e
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f908fd2dff5b4f048703aeb471628293
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.