Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"pilgrims' satisfaction"'
Publikováno v:
Jurnal Ilmiah Bisnis dan Ekonomi Asia, Vol 14, Iss 2 (2020)
The purpose of the research is to determine the effect of the promotion mix, service quality, and company image toward satisfaction of Al-Shahba Malang pilgrims through the pilgrims’ trust as an intervening variable. Population of this research is
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2dea3866fbf740739f64c5ff89f23c01
Autor:
Gina Ionela Butnaru, Angelica-Nicoleta Neculăesei, Elena Ciortescu, Maria Tătărușanu, Valentin Niță
Publikováno v:
Sustainability
Volume 13
Issue 12
Sustainability, Vol 13, Iss 6905, p 6905 (2021)
Volume 13
Issue 12
Sustainability, Vol 13, Iss 6905, p 6905 (2021)
Recently, in line with the increased attention paid to cultural tourism in general and to religious tourism in particular, researchers and practitioners have become increasingly interested in the analysis of various aspects related to cultural herita
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Alshaibi, Majid Abdulmalik
Publikováno v:
Graduate Thesis and Dissertation 2023-2024
Saudi Arabia is progressing with Vision 2030, an ambitious blueprint for economic variation, global connection, and improved quality of life. The Hajj pilgrimage is addressed by the Doyof Al Rahman Program (DARP), one of the vision's programs aiming