Zobrazeno 1 - 10
of 20 160
pro vyhledávání: '"physics courses"'
The modern physics course is a crucial gateway for physics majors, introducing concepts beyond the scope of K-12 education. Despite its significance, content varies widely among institutions. This study analyzes 167 modern physics syllabi from 127 US
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2407.15951
The evolution of science education is a dynamic process driven by advances in pedagogy, technology, and especially, our understanding of how students learn. Educators are exploring innovative teaching and learning methodologies such as active learnin
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2407.09330
Research suggests that interacting with more peers about physics course material is correlated with higher student performance. Some studies, however, have demonstrated that different topics of peer interactions may correlate with their performance i
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2310.15357
Autor:
Kortemeyer, Gerd, Bauer, Wolfgang
Publikováno v:
Phys. Rev. Phys. Educ. Res. 20, 010145-1 (2024)
As a result of the pandemic, many physics courses moved online. Alongside, the popularity of internet-based problem-solving sites and forums rose. With the emergence of Large Language Models, another shift occurred. One year into the public availabil
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2312.15334
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Weissman, Michael B.
A recent paper used structural equation modeling to infer effects of gender-dependent student attitudes on several outcomes of introductory physics courses. The model used is precisely Markov equivalent to an equally plausible approximation in which
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2302.09045