Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"physicians' professional performance"'
Autor:
Mirjam G.A. oude Egbrink, Cees P. M. van der Vleuten, Mirja W. van der Meulen, Onyebuchi A. Arah, Kiki M. J. M. H. Lombarts, Sylvia Heeneman
Publikováno v:
Journal of Continuing Education in the Health Professions, 41(2), 94-103. LIPPINCOTT WILLIAMS & WILKINS
The Journal of continuing education in the health professions, 41(2), 94-103
The Journal of continuing education in the health professions, 41(2), 94-103
Introduction: With multisource feedback (MSF) physicians might overrate their own performance compared with scores received from assessors. However, there is limited insight into how perceived divergent feedback affects physicians' subsequent perform
Autor:
Onyebuchi A. Arah, Kiki M. J. M. H. Lombarts, Alina Smirnova, Cees P. M. van der Vleuten, Benjamin C. M. Boerebach, Mirjam G.A. oude Egbrink, Sylvia Heeneman, Mirja W. van der Meulen
Publikováno v:
Journal of Continuing Education in the Health Professions, 37(1), 9-18. LIPPINCOTT WILLIAMS & WILKINS
Journal of continuing education in the health professions, 37(1), 9-18. John Wiley and Sons Inc.
Journal of Continuing Education in the Health Professions, 37, 1, pp. 9-18
Journal of Continuing Education in the Health Professions, 37, 9-18
Journal of continuing education in the health professions, 37(1), 9-18. John Wiley and Sons Inc.
Journal of Continuing Education in the Health Professions, 37, 1, pp. 9-18
Journal of Continuing Education in the Health Professions, 37, 9-18
Item does not contain fulltext INTRODUCTION: Multisource feedback (MSF) instruments are used to and must feasibly provide reliable and valid data on physicians' performance from multiple perspectives. The "INviting Co-workers to Evaluate Physicians T
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.