Zobrazeno 1 - 10
of 36
pro vyhledávání: '"physical teaching"'
Autor:
Thamudi D Sundarapperuma, Eranthi Weeratunga, Prabhavi Wijesiriwardhana, Eranga Silva, Shanika Karunanayaka, Kithmini Yasarathne
Publikováno v:
The Asia Pacific Scholar, Vol 9, Iss 1, Pp 49-53 (2024)
Introduction: Several nations around the world had to close schools, colleges, universities, and other educational institutions as they were badly affected by the spread of COVID-19. The purpose of this study was to measure the effectiveness of onlin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6c061be24eba47989480119bd9a07d43
Autor:
Qingxiang Xu, Yin Jiesen
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
With the post-pandemic situation, digitalization has revolutionized physical teaching into online teaching and has become a common practice. The engagement of students has been essential for their good academic performance which can be ensured by the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/211acbd060324864bf538ed0c3f84b41
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Geni Rangga
Publikováno v:
Active: journal of physical education, sport, health and recreation, Vol 5, Iss 3, Pp 158-164 (2016)
The purpose of the study is the improvement of football studies result through scientific approach in Physical teaching and learning in V grade of SD N Kemantran 01 Tegal academic year 2015. This study use classroom action research that consist of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b1c7d04af5ca4d6cb938fccea0d2c95c
In 2020, the COVID-19 began to spread around the world, which necessitated a comprehensive adjustment of the educational institutions. Although online teaching had been implemented by some educational institutions or teachers before the epidemic, the
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::238c6d9dcb3f3da4cc3a2b4b46b792f9
This research is based on the realistic situation of the person who perform the test in the evaluation of test scores, hoping to explore the possibility of a better solution in the test method of multi-person online teaching. However, there is no evi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::d5dbe40406fe867fde96e4629b94774a
Autor:
Crislan Alves Vieira, M.O.C. Pires
Publikováno v:
Revista Brasileira de Ensino de Física v.44 2022
Revista Brasileira de Ensino de Física
Sociedade Brasileira de Física (SBF)
instacron:SBF
Revista Brasileira de Ensino de Física, Volume: 44, Article number: e20210437, Published: 27 MAY 2022
Revista Brasileira de Ensino de Física
Sociedade Brasileira de Física (SBF)
instacron:SBF
Revista Brasileira de Ensino de Física, Volume: 44, Article number: e20210437, Published: 27 MAY 2022
The topic of fluid dynamics is rarely addressed fully in high school classes. The absence of this subject in the school year, the extensive content and the lack of connections with the student’s reality are features that put aside hydrodynamics and
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::6b7ba5f6f6130e7998c04fcad58a2ad2
http://old.scielo.br/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1806-11172022000100720
http://old.scielo.br/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1806-11172022000100720
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.