Zobrazeno 1 - 10
of 122
pro vyhledávání: '"physical store"'
Publikováno v:
International Journal of Retail & Distribution Management, 2024, Vol. 52, Issue 4, pp. 425-442.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJRDM-05-2023-0332
Publikováno v:
Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research, Vol 17, Iss 4, Pp 1633-1654 (2022)
With the continuous upgrading of consumer demand and retail modes, more and more retailers are switching to an omnichannel retail mode. In order to study the location problem of offline physical stores of online retail enterprises that plan to implem
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/54aee6d74371472b81fb8139d74da250
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Handarkho, Yonathan Dri, Harjoseputro, Yulius, Samodra, Joseph Eric, Irianto, Aloysius Bagas Pradipta
Publikováno v:
Journal of Asia Business Studies, 2021, Vol. 15, Issue 3, pp. 420-440.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JABS-02-2020-0046
Autor:
Çelik, Zübeyir, Aydin, İbrahim
Publikováno v:
İşletme Araştırmaları Dergisi / Journal of Business Research. 13(4):3573-3585
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1015457
Publikováno v:
مدیریت بازرگانی, Vol 13, Iss 1, Pp 247-272 (2021)
Objective: Given their ability to attract potential customers, mannequins have been regarded as an element of effective visual merchandising in providing appropriate information to customers in clothing stores. Visual merchandising refers to a retail
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8e63bb563f1741fc86613987129bfcc3
Publikováno v:
Journal of Enterprise Information Management, 2019, Vol. 33, Issue 2, pp. 285-308.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JEIM-06-2019-0179
Publikováno v:
RAE: Revista de Administração de Empresas, Vol 61, Iss 6 (2021)
The aim of this study is to understand the role and relevance of the physical store in contemporary integrated retail. The literature suggests that a physical store maintains its relevance as a place of experience, but from the consumer's perspective
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/15647bf6712848a7a24983261491eb75
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Aragoncillo, Laura, Orus, Carlos
Publikováno v:
Spanish Journal of Marketing -ESIC, 2018, Vol. 22, Issue 1, pp. 42-62.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/SJME-03-2018-007