Zobrazeno 1 - 10
of 137
pro vyhledávání: '"phraseodidactic"'
Autor:
Szczęk, Joanna
Publikováno v:
Linguistische Treffen in Wrocław / Linguistic Meetings in Wrocław. 18(2):527-529
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=915401
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Trajković, Tanja
Publikováno v:
Seminari Ndërkombëtar për Gjuhën, Letërsinë dhe Kulturën Shqiptare / International Seminar for Albanian Language, Literature and Culture. (36):229-242
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=683127
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Urška Valenčič Arh
Publikováno v:
Linguistica, Vol 54, Iss 1 (2014)
Phraseological units are common linguistic elements, which have seen an upturn in phraseological research as well as in phraseodidactics of foreign language. Phraseology is used to expand the students’ vocabulary and to enhance their communicativ
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ee07a0df0a9b487e89284a03f0cffd28
Publikováno v:
Brünner Beiträge zur Germanistik und Nordistik; 2023, Vol. 37 Issue 1, p5-16, 12p
Autor:
Ester Mellado Blanes
Publikováno v:
Linx.
This article analyses the interlanguage effect in the learning process of Spanish phraseology by native Italians. The plurilingual profile that Italian inhabitants naturally have provides a fruitful field to examine the impact of their linguistic pro
Autor:
Mellado Blanes, Ester
Publikováno v:
TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
TDR. Tesis Doctorales en Red
instname
TDR. Tesis Doctorales en Red
instname
This thesis analyses the interlanguage effect in the learning process of Spanish phraseology by native Italians. It is intended to investigate the interactions between native languages and the learning process of a foreign language in the light of pr
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=RECOLECTA___::953fe6f7e33363505baa8522777f46b8
http://hdl.handle.net/10803/666910
http://hdl.handle.net/10803/666910
Autor:
Bergerová, Hana
Rezension zu: Gonzáles Rey, Isabel (Hg.) (2013): Phraseodidactic Studies on German as a Foreign Language / Phraseodidaktische Studien zu Deutsch als Fremdsprache. Hamburg: Verlag Dr. Kovač, 138 S., ISBN 978-3-8300-6558-6
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______603::c0175eeaeb0d429dc4915cda7d869c67