Zobrazeno 1 - 10
of 57
pro vyhledávání: '"philosophical canon"'
Autor:
Hayes, Julie Candler, author
Publikováno v:
Women Moralists in Early Modern France, 2023.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780197688601.003.0001
Autor:
Bălan, Ana
Publikováno v:
Interdisciplinary Research in Counseling, Ethics and Philosophy. 3(7):1-12
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1116885
Autor:
Schliesser, Eric, editor
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/acprof:oso/9780199928903.001.0001
Autor:
Ruonakoski, Erika
This open access book explores the gendered reality of learning philosophy at the university level, investigating the ways in which women and minority students become alienated from the social practices of a male-dominated field, and examining pedago
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/60793
Autor:
Erika Ruonakoski
Publikováno v:
SpringerBriefs in Philosophy ISBN: 9783031166693
This open access book explores the gendered reality of learning philosophy at the university level, investigating the ways in which women and minority students become alienated from the social practices of a male-dominated field, and examining pedago
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1a1bcb842841efaf307d0583875da831
https://doi.org/10.1007/978-3-031-16670-9
https://doi.org/10.1007/978-3-031-16670-9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Oprescu, Florin
Publikováno v:
Journal for the Study of Religions and Ideologies. 9(27):337-343
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=258721
Autor:
Kalnická, Zdeňka
Publikováno v:
Sociologický časopis / Czech Sociological Review / Sociologicky casopis / Czech Sociological Review. 45(04):809-833
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=20112