Zobrazeno 1 - 10
of 54
pro vyhledávání: '"phenomenographic approach"'
Publikováno v:
Journal of Early Childhood Education Research, Vol 12, Iss 2 (2023)
This research investigates how consulting early childhood special education teachers (ECSETs) perceived teamwork in early childhood education and care (ECEC) centers. The following research questions were set: (1) What constructs or prevents the func
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9e328f4193b645b2ae9cfc46b4665ced
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Social Sciences and Humanities Open, Vol 8, Iss 1, Pp 100505- (2023)
This study examined a group of primary Swedish students' conceptions of their own motivation for learning. Altogether, 68 students in Grades 3, 6, and 8 participated in the study, in which similarities and differences among students in the three grad
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3ddac916269f4d37863765de3f221e57
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chaleta, Elisa, Saraiva, Margarida
Publikováno v:
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
This study investigates the conceptions of university teachers linked to the initial formation of teachers about what it is to learn at the University. The qualitative phenomenographic study presented was carried out with ten university teachers with
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::234cde03365dfe94fcd1c41298d53fd7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Alamirew Kassahun Tadesse
Communicative Language Teaching (CLT) has been adopted in various countries in the world. This is especially true in an EFL context in Ethiopia where it has received considerable attention both at policy and classroom levels. This study aimed to inve
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10500/27535
Autor:
Philippe Millot
Publikováno v:
ILCEA: Revue de l’Institut des langues et cultures d'Europe, Amérique, Afrique, Asie et Australie
ILCEA: Revue de l’Institut des langues et cultures d'Europe, Amérique, Afrique, Asie et Australie, ILCEA / ELLUG, 2020, ⟨10.4000/ilcea.10651⟩
ILCEA: Revue de l’Institut des langues et cultures d'Europe, Amérique, Afrique, Asie et Australie, 2020, ⟨10.4000/ilcea.10651⟩
ILCEA: Revue de l’Institut des langues et cultures d'Europe, Amérique, Afrique, Asie et Australie, ILCEA / ELLUG, 2020, ⟨10.4000/ilcea.10651⟩
ILCEA: Revue de l’Institut des langues et cultures d'Europe, Amérique, Afrique, Asie et Australie, 2020, ⟨10.4000/ilcea.10651⟩
English has become an established lingua franca among French professionals who work at national and international levels. The language clearly empowers those who use it: it provides access to highly valued, international business situations, as well
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::338b9469e1b1ab3df36c5d296fe79a76
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-02878138
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-02878138