Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"phd programmes"'
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 24, Iss 1, Pp 1-10 (2024)
Abstract Introduction In parallel with a tremendous increase in medical PhD enrolments, concerns have risen about PhD candidates’ poor well-being, increasing attrition rates for PhD programmes, and, eventually, a decline in clinician-scientists. Ac
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8d00c0442e244fdcbdf6d27fd5762599
Publikováno v:
F1000Research, Vol 13 (2024)
Background The Africa Capacity Building Initiative (ACBI) programme aimed to ‘strengthen the research and training capacity of higher education institutions and support the development of individual scientists in sub-Saharan Africa through UK-Afric
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/680405f69e13478992ebc2f5086b1b01
Publikováno v:
F1000Research, Vol 13 (2024)
Background The Africa Capacity Building Initiative (ACBI) programme aimed to ‘strengthen the research and training capacity of higher education institutions and support the development of individual scientists in sub-Saharan Africa through UK-Afric
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a360f608a6f64820b17facd8bd49cd2d
Autor:
Efrem Melián, Julio Meneses
Publikováno v:
Ubiquity Proceedings (2023)
Online doctoral programmes have become increasingly popular, allowing adult professionals to pursue their academic goals while carrying on with their lives. This research inquired into a seldom-explored aspect of the online PhD experience: its transf
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f1ed2c1861fa45b783c705d384468625
Autor:
B. . Bednyi, E. . Chuprunov
Publikováno v:
Высшее образование в России, Vol 0, Iss 11, Pp 3-15 (2022)
A brief analysis of modern trends in the sphere of researchers’ training is presented. A number of topical organizational innovations are discussed including harmonization of master and PhD programmes; formation of professional, social and personal
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f2bcd19535794df580047dee93917f79
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Heidi Hansson
Publikováno v:
Current Swedish Archaeology, Vol 20, Iss 2 (2021)
The focus of doctoral research is of great significance for the development of an academic discipline and the potential for innovation. A significant number of PhD graduates however expect to be employed as university teachers, and the correlation be
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b9f55a542f714d9bb802ae27eba0ca6f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Boris I. Bednyi, Oleg A. Kuzenkov
Publikováno v:
Интеграция образования, Vol 21, Iss 4, Pp 637-650 (2017)
Introduction: the aim of this study is to develop a new model for training highly qualified academic and research staff based on the integration of academic master’s degree and PhD programmes. The new model of research-focused education is based on
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9da78ff86647475d9d6d4dffed081edf