Zobrazeno 1 - 10
of 17
pro vyhledávání: '"pharmacy sector"'
Publikováno v:
Heliyon, Vol 10, Iss 23, Pp e39482- (2024)
In the retail industry, effective management of memberships is crucial, particularly within the pharmaceutical sector, as it fosters customer loyalty and drives sales growth. However, pharmacies often face challenges related to membership attrition a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1d4b78fd521044fb9739d8283c9e508c
Autor:
Erik Thosteman
Publikováno v:
Nordisk Välfärdsforskning, Vol 8, Iss 3, Pp 219-232 (2023)
Sammanfattning Den globala nyliberaliseringsprocessen har sedan 1970-talet förändrat villkoren för den ekonomiska politiken. Medan angloamerikanska exempel tidigare legat till grund för teoretiseringar av nyliberaliseringsprocesser, fokuserar den
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8ffbfe46f8d344709eed77c702fa9894
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Margarita Išoraitė
Publikováno v:
Integrated Journal of Business and Economics, Vol 3, Iss 2, Pp 220-225 (2019)
Article analyzes competitive advantage theoretical aspects and also competitive advantage in pharmacy sector in Lithuania. Competitive advantage is what all (competing) business strategies are directed to. Many factors can provide a competitive advan
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c0108cbbca704b699e4c4ea0c261a734
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chmykhalo, N. V., Proskurova, Ia. O.
Publikováno v:
Управління, економіка та забезпечення якості в фармації; № 3(63) (2020); 75-80
Management, economy and quality assurance in pharmacy; № 3(63) (2020); 75-80
Управление, экономика и обеспечение качества в фармации; № 3(63) (2020); 75-80
Management, economy and quality assurance in pharmacy; № 3(63) (2020); 75-80
Управление, экономика и обеспечение качества в фармации; № 3(63) (2020); 75-80
Today, the competitiveness and image of an organization at the core market depends on the professional level of its employees. A senior manager as an employer chooses the most active methods of attracting the best professionals to his team using inno
Autor:
Dukić, Gordana, Medarić, Davor
Publikováno v:
Ekonomska misao i praksa
Volume 28
Issue 1
Volume 28
Issue 1
Cilj je ovog rada istražiti učinkovitost menadžmenta i odrediti glavne značajke upravljanja hrvatskim veledrogerijama i ljekarnama. Zaključci su izvedeni na temelju rezultata analize podataka prikupljenih anketiranjem zaposlenika ljekarničkog s
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lakner, Andreja
Publikováno v:
Maribor
V večini so lekarne v Republiki Sloveniji javni zavodi, katerih ustanoviteljice so občine in so neprofitni zavodi, njihov cilj pa ni doseganje dobička, ampak zadovoljevanje javnih potreb prebivalstva. Njihovo delovanje je v veliki meri odvisno ne
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1857::fe45b4ce84230210a9c77d48cba01ebf
https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?id=59091
https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?id=59091
Publikováno v:
International Journal of Financial Research. 3(3):17-23
In India, pharmacy sector is one the most promising & growing industry. But form the point of view of profitability & consistency these are the not as good as it is for overall industry & it differs from one company to other. Under the study we have