Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"personalized advertisements"'
Autor:
Mehta REENA, Kulkarni UDITA
Publikováno v:
Annals of Dunarea de Jos University. Fascicle I : Economics and Applied Informatics, Vol 26, Iss 2, Pp 15-24 (2020)
The prime objective of this paper was to understand how personalized ads on social media platforms, influence consumer’s purchase intention. Increased interaction with personalized ads influence the consumer’s psyche and behaviour to make a purch
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/68d783533873443fb5f8b0d97621241e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Healthcare; Volume 10; Issue 7; Pages: 1195
Background: Undiagnosed human immunodeficiency virus (HIV) infection remains a public health challenge. We explore Facebook (FB) advertisement (Ads) cost per new HIV diagnosis using non-targeted Ads, a routine testing model against targeted Ads, and
Purpose: The purpose of the study is to investigate how consumers reason about personalized online advertising. Research questions: Do consumers perceive the risks and benefits of personalized online advertisements? How do consumers adapt their behav
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:sh:diva-49295
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Social networking sites are channels that allow companies to appeal to their target audience through personalized advertising which has become an increasingly common way for companies to reach their target customers. Personalization is possible throu
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:lnu:diva-105022
Autor:
Adolfsson, Henrik, Davidsson, Elias
The use of online personalized advertisements has drawn attention among firms, in efforts of acquiring and maintaining competitive advantage. By collecting individual consumer information, firms are able to personalize advertisements to specific indi
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:lnu:diva-65298
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hussain, Ali
Publikováno v:
Electronic Thesis and Dissertation Repository
The expansion of the cyberspace and the enormous process in computing and software applications enabled technology to cover every aspect of our life, therefore, many of our goals are now technology driven. Consequently, the need of intelligent assist
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1548::624ea4d2b9ae3213338816d7decadf04
https://ir.lib.uwo.ca/etd/1132
https://ir.lib.uwo.ca/etd/1132
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.