Zobrazeno 1 - 10
of 76
pro vyhledávání: '"personalization privacy paradox"'
Publikováno v:
Journal of Consumer Marketing, 2024, Vol. 41, Issue 6, pp. 597-609.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JCM-12-2021-5072
Autor:
Alalwan, Ali Abdallah, Baabdullah, Abdullah M., Al-Debei, Mutaz M., Raman, Ramakrishnan, Alhitmi, Hitmi Khalifa, Abu-ElSamen, Amjad A., Dwivedi, Yogesh K.
Publikováno v:
International Journal of Bank Marketing, 2023, Vol. 42, Issue 1, pp. 66-93.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJBM-08-2022-0339
Publikováno v:
International Journal of Emerging Markets, 2022, Vol. 17, Issue 4, pp. 967-986.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJOEM-04-2021-0532
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Saliju, Leona, Deboi, Vladyslav
As society progresses towards a more algorithmic era, the influence of artificial intelligence (AI) is driving a revolution in the digital landscape. At its core, AI applications aim to engage customers by providing carefully tailored and data-driven
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:hj:diva-60649
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bolkvadze, Endi, Ekblad, Rebecka
Digital marketing is constantly adapting and evolving in line with technological advances. One of these advances is the digitalization, which has given rise to Programmatic Advertising (PA). In order to practice PA, the companies need to collect data
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:sh:diva-51318
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.