Zobrazeno 1 - 10
of 4 516
pro vyhledávání: '"personalization of learning"'
Autor:
Sanganeria, Mayank, Gala, Rohan
Recent AI-driven step-function advances in several longstanding problems in music technology are opening up new avenues to create the next generation of music education tools. Creating personalized, engaging, and effective learning experiences are co
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2412.13514
Publikováno v:
Frontiers in Artificial Intelligence, Vol 7 (2024)
The integration of artificial intelligence in education has shown great potential to improve student’s learning experience through emotion detection and the personalization of learning. Many educational settings lack adequate mechanisms to dynamica
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2a46132eb4c54428baf396ea8de90ba0
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 12, Pp 121114-121130 (2024)
Given the inherent diversity in learning styles and rhythms, the current educational landscape demands continuous adaptation toward methodologies that enhance individualized learning. This study addresses the effectiveness of learning personalization
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9e7ee1f2a7b2478a83d1a6aec52cb84e
Autor:
Beyenne, Ezana N.
The challenges of using inadequate online recruitment systems can be addressed with machine learning and software engineering techniques. Bi-directional personalization reinforcement learning-based architecture with active learning can get recruiters
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2304.00006
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Govea J; Escuela de Ingeniería en Ciberseguridad, FICA, Universidad de Las Américas, Quito, Ecuador., Navarro AM; Maestría en Seguridad Digital, Escuela de Postgrados, Universidad de Las Américas, Quito, Ecuador., Sánchez-Viteri S; Departamento de Sistemas, Universidad Internacional del Ecuador, Quito, Ecuador., Villegas-Ch W; Escuela de Ingeniería en Ciberseguridad, FICA, Universidad de Las Américas, Quito, Ecuador.
Publikováno v:
Frontiers in artificial intelligence [Front Artif Intell] 2024 Nov 28; Vol. 7, pp. 1458230. Date of Electronic Publication: 2024 Nov 28 (Print Publication: 2024).
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Ensaio, Vol 32, Iss 122, Pp 94-117 (2024)
Education in the 21 st century is increasingly mediated by digital technologies in a context in which enormous amounts of information are daily generated. Regarding this and considering the imminent application of emerging trends such as “Internet
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b6c3b5f31db14474aef4631ee5192065
The research is aimed at developing the recommendations for educators on using adaptive technologies and augmented reality in personalized learning implementation. The latest educational technologies related to learning personalization and the adapta
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2011.05802