Zobrazeno 1 - 10
of 1 043
pro vyhledávání: '"personality measurement"'
Autor:
Shinya Yoshino, Tadahiro Shimotsukasa, Atsushi Oshio, Yasuhiro Hashimoto, Yuki Ueno, Takahiro Mieda, Ifu Migiwa, Tatsuya Sato, Shizuka Kawamoto, Christopher J. Soto, Oliver P. John
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
The purpose of this study was to adapt a Japanese version of the Big Five Inventory-2 (BFI-2-J) to examine its factor structure, reliability, validity, and measurement invariance. The BFI-2-J assesses five domains and 15 facets of the Big Five person
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f1061f4ecdd4428cbfcd6bb887a3ebd7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Jurnal Manajemen Indonesia, Vol 20, Iss 2, Pp 83-94 (2020)
Indonesia is a market with attractive e-commerce growth in the past four years. The tight competition made the company try to find ways to maintain customer loyalty, including making improvements to the Customer Relationship Management (CRM) strategy
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8e7dfb2466624b4dbdc913818d7c2efe
Autor:
Yoshino, Shinya, Shimotsukasa, Tadahiro, Oshio, Atsushi, Hashimoto, Yasuhiro, Ueno, Yuki, Mieda, Takahiro, Migiwa, Ifu, Sato, Tatsuya, Kawamoto, Shizuka, Soto, Christopher J., John, Oliver P.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, 13, 1-17
The purpose of this study was to adapt a Japanese version of the Big Five Inventory-2 (BFI-2-J) to examine its factor structure, reliability, validity, and measurement invariance. The BFI-2-J assesses five domains and 15 facets of the Big Five person
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/87222
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kumar, Ajay
Publikováno v:
Spanish Journal of Marketing -ESIC, 2018, Vol. 22, Issue 2, pp. 203-230.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/SJME-03-2018-005
Autor:
Martin Bäckström, Fredrik Björklund
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 11 (2020)
Evaluative neutralization implies rephrasing items such that it is less clear to the respondent what would be a desirable response in the given population. The current research compares evaluatively neutralized scales measuring the FFM model with sta
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d837d35ec31f41238fcc2c71531d176a
Autor:
Ajay Kumar
Publikováno v:
Spanish Journal of Marketing-ESIC, Vol 22, Iss 2, Pp 203-230 (2018)
Purpose - Aaker’s brand personality scale (BPS) published in 1997 has revived hitherto sluggish interest in brand personality research. With time, the BPS, most cited work in brand personality, also faced criticism across dimensions. This paper aim
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/26e2e3019fb04613bd3db28401e60b95