Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"personal storytelling"'
Autor:
Brian Baldi, Cynthia Mejia
Publikováno v:
International Journal for the Scholarship of Teaching and Learning, Vol 17, Iss 1, Pp 1-11 (2023)
Slow reading has long been viewed as a teaching technique that engages students more deeply with course readings. Little systematic research, however, has been done to understand how this pedagogical strategy works in college classrooms. This study i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9aefe28fe93d4ad1b4c97211bb538632
Autor:
Iversen, Stefan
Publikováno v:
Style, 2017 Sep 01. 51(3), 374-390.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.5325/style.51.3.0374
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wang, Qi, author
Publikováno v:
The Autobiographical Self in Time and Culture, 2013, ill.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/acprof:oso/9780199737833.003.0005
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Brenner, Nurete L.
This study examines the influence of US Arab-Jewish dialogue-encounter groups on shifts in the attitudes of members. Four literature streams inform the study: the contact hypothesis, social identity theory, the literature on dialogue and conversation
Externí odkaz:
http://rave.ohiolink.edu/etdc/view?acc_num=case1283434677
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.