Zobrazeno 1 - 10
of 15
pro vyhledávání: '"personal meaning mapping"'
Publikováno v:
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
This paper takes part in the ongoing debate around how museums have begun to address LGBTQI+ and feminist issues in the 21st century. While Portugal is a particularly interesting country to conside...
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::bfff1b8ca341e50a1c59f105bebd5461
Publikováno v:
Hartmeyer, R, Bolling, M & Bentsen, P 2017, ' Approaching multidimensional forms of knowledge through Personal Meaning Mapping in science integrating teaching outside the classroom ', Instructional Science, vol. 45, no. 6, pp. 737-750 . https://doi.org/10.1007/s11251-017-9423-3
Current research points to Personal Meaning Mapping (PMM) as a method useful in investigating students' prior and current science knowledge. However, studies investigating PMM as a method for exploring specific knowledge dimensions are lacking. Ensur
Publikováno v:
Sustainability, Vol 11, Iss 14, p 3918 (2019)
Sustainability
Volume 11
Issue 14
Sustainability
Volume 11
Issue 14
Citizen science projects are considered popular and efficient approaches to scientific research and conservation of sustainability. In addition, much research suggests that citizen science can improve participants&rsquo
environmental and scienti
environmental and scienti
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bueddefeld, Jill
The purpose of this research was to explore how post-visit action resources, such as printed handouts and email updates, impact environmental free-choice learning and sustainable behaviour after a visit to an environmental free-choice learning centre
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1993/23883
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.