Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"personal competence manager"'
Autor:
Vogten, Hubert
Publikováno v:
Vogten, H 2008, ' Design and Implementation Strategies for IMS Learning Design ', PhD, Open Universiteit, Maastricht .
The IMS Learning Design (LD) specification, which has been released in February 2003, is a generic and flexible language for describing the learning practice and underlying learning designs using a formal notation which is computer-interpretable. It
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::1c9e3547b9864b8b9a4cfa1422d33529
https://research.ou.nl/ws/files/934686/Thesis_Vogten_v13.pdf
https://research.ou.nl/ws/files/934686/Thesis_Vogten_v13.pdf
The IMS Learning Design (LD) specification, which has been released in February 2003, is a generic and flexible language for describing the learning practice and underlying learning designs using a formal notation which is computer-interpretable. It
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dris___00893::43f32bb209744b4793dd3ffac9572c73
https://hdl.handle.net/1820/1530
https://hdl.handle.net/1820/1530
Publikováno v:
Vogten, H, Koper, R, Martens, H & Van Bruggen, J 2008, ' Using the Personal Competence Manager as a complementary approach to IMS Learning Design authoring ', Interactive LearnIng Environments, vol. 16, no. 1, pp. 83-100 . https://doi.org/10.1080/10494820701772728
Interactive LearnIng Environments, 16(1), 83-100. Routledge
Interactive LearnIng Environments, 16(1), 83-100. Routledge
Vogten, H., Koper, R., Martens, H., & Van Bruggen, J. (2008). Using the Personal Competence Manager as a complementary approach to IMS Learning Design authoring. Interactive Learning Environments, 16(1), 83-100.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::679da49ed89793c4e8fccf242a255f83
https://research.ou.nl/en/publications/049c0968-b1c3-47f9-8928-9c4a31d7c061
https://research.ou.nl/en/publications/049c0968-b1c3-47f9-8928-9c4a31d7c061
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.