Zobrazeno 1 - 10
of 17
pro vyhledávání: '"personal achievement goals"'
Publikováno v:
Journal of Research in Education Sciences, Vol 64, Iss 4, Pp 87-113 (2019)
本研究從動機觀點切入,採用個人成就目標與學業自我效能理論瞭解動機變項及兩種作弊接受度(學業作弊、被動作弊)之關係。據此,本研究目的為:一、瞭解國中生對兩種作弊行為的接
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d2bae1935716444994b042d449109e28
Publikováno v:
The Journal of Experimental Education, 2013 Jan 01. 81(4), 556-578.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26594395
Publikováno v:
Ψυχολογία: το περιοδικό της Ελληνικής Ψυχολογικής Εταιρείας; Τόμ. 17 Αρ. 4 (2010); 380-401
Psychology: the Journal of the Hellenic Psychological Society; Vol. 17 No. 4 (2010); 380-401
Psychology: the Journal of the Hellenic Psychological Society; Vol. 17 No. 4 (2010); 380-401
Η ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΡΧΕΙΟ PDF
IS AVAILABLE IN THE PDF
IS AVAILABLE IN THE PDF
This study examines the factor structures of Personal and Classroom Achievement Goals and the relationships between them. Multilevel structural equation modeling was used to examine data from a sample of 3,544 Italian 10th-grade students (184 classro
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::68babcc416a2526950276d18cfa0a97d
http://hdl.handle.net/11573/955695
http://hdl.handle.net/11573/955695
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.