Zobrazeno 1 - 10
of 101
pro vyhledávání: '"person-fit statistics"'
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
The goal of the present study was to compare and contrast the efficacy of a multistage testing (MST) design using three paths compared to a traditional computer-based testing (CBT) approach involving items across all ability levels. Participants were
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f4354d5ac7744e8a804b2a4081fc6e13
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Amin Mousavi, Ying Cui
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 10, Iss 11, p 324 (2020)
Often, important decisions regarding accountability and placement of students in performance categories are made on the basis of test scores generated from tests, therefore, it is important to evaluate the validity of the inferences derived from test
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/638775842277472e8a3e219085481e99
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Asiye Şengül Avşar
Publikováno v:
Volume: 10, Issue: 4 348-364
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology, Vol 10, Iss 4, Pp 348-364 (2019)
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology, Vol 10, Iss 4, Pp 348-364 (2019)
The validity of individual test scores is an important issue that needs to be studied in psychological and educational assessment. An important factor affecting the validity of individual test scores is aberrant item response behavior. Aberrant item
Publikováno v:
Journal of Educational Technology & Society, 2011 Jan 01. 14(1), 107-120.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/jeductechsoci.14.1.107