Zobrazeno 1 - 3
of 3
pro vyhledávání: '"perfume advertisements"'
Publikováno v:
Organizations and Markets in Emerging Economies, Vol 14, Iss 2(28) (2023)
This paper aims to determine how using sexualised images in advertisements influences the attention and preference of consumers with a modern attitude towards gender stereotypes. This research used a methodological approach based on eye tracking of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e08e756102cc4c01b85681de78bafc6a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Opción, Volume: 20, Issue: 45, Pages: 47-58, Published: SEP 2004
Este artículo presenta el estudio del discurso publicitario de perfumes, con el propósito de caracterizar esta forma no estándar de publicidad de marca, en función de sus particularidades icónicas. Para el corpus del trabajo se seleccionaron 36
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______621::b6336ba1360fa7860f3a184fc77a20b1
http://www.scielo.org.ve/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1012-15872004000300006&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.org.ve/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1012-15872004000300006&lng=en&tlng=en