Zobrazeno 1 - 10
of 737
pro vyhledávání: '"performance information"'
Autor:
G. A. Belalova
Publikováno v:
Цифровые модели и решения, Vol 2, Iss 3, Pp 61-68 (2023)
The integration of information systems in a single circuit is of high relevance for the activities of economic entities, since it ensures the effective functioning of the organization's information system, contributes to its competitiveness. In the c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1e15f6c8e42a457ab30144ab469d2045
Autor:
Asif Ali Jamali
Publikováno v:
JISR Management and Social Sciences & Economics, Vol 21, Iss 4 (2023)
Presently, Information and Communication Technologies (I&CT) is considered one of key element as services and features in higher education. Learning through traditional way is no longer the norm in higher education at present. Instead, advanced ICT i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e7ff402604984fe2b259cf06d34baeeb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kuroki, Makoto, Motokawa, Katsuhiro
Publikováno v:
Journal of Public Budgeting, Accounting & Financial Management, 2021, Vol. 34, Issue 6, pp. 95-116.
Publikováno v:
Journal of Accounting & Organizational Change, 2021, Vol. 18, Issue 5, pp. 704-726.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JAOC-05-2021-0063
Publikováno v:
Can Tho University Journal of Science, Vol 15, Iss 2 (2023)
Environmental Accounting Information Disclosure (EAID) is the most recent novelty in corporate non-financial information reporting practice. This study aims to evaluate the effects of EAID on the financial performance of Vietnamese enterprises. The p
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1d368e4006bb43e8aaa6d13839279034
Autor:
Schnieder, Christian
Publikováno v:
Journal of Accounting Literature, 2021, Vol. 44, Issue 1, pp. 72-107.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JAL-11-2021-0006
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Technology and Science Education, Vol 12, Iss 2, Pp 345-361 (2022)
This study aimed to know the effect of E-Learning with all its components on students’ performance at Jordanian Universities during at COVID-19 crisis. To achieve study goals, a questionnaire was distributed to the students at Jordanian Universitie
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a010ec1bf6aa4615a25d08dc007ed7f0