Zobrazeno 1 - 10
of 1 028
pro vyhledávání: '"perceptual span"'
Autor:
Zhang Huiyong, Wang Yingchao
Publikováno v:
Cogent Psychology, Vol 11, Iss 1 (2024)
This study investigated the effect of trait anxiety on perceptual span among Chinese readers and its impact on reading efficiency using the moving-window paradigm.We used the Eyelink 2000 eye-tracking device to record the eye movements of readers wit
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c416c772cb82410d824c3288b3110015
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Schizophrenia Research: Cognition, Vol 34, Iss , Pp 100289- (2023)
Increasing evidence of a common neurodevelopmental etiology between schizophrenia and developmental dyslexia suggests that neurocognitive functions, such as reading, may be similarly disrupted. However, direct comparisons of reading performance in th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/860e32675d734ffc80b2f260cca03502
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Reichle, Erik D., author
Publikováno v:
Computational Models of Reading : A Handbook, 2021, ill.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780195370669.003.0006