Zobrazeno 1 - 10
of 4 484
pro vyhledávání: '"perceptual span"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zhang Huiyong, Wang Yingchao
Publikováno v:
Cogent Psychology, Vol 11, Iss 1 (2024)
This study investigated the effect of trait anxiety on perceptual span among Chinese readers and its impact on reading efficiency using the moving-window paradigm.We used the Eyelink 2000 eye-tracking device to record the eye movements of readers wit
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c416c772cb82410d824c3288b3110015
Publikováno v:
Journal of Experimental Psychology. Learning, Memory & Cognition. Nov2024, Vol. 50 Issue 11, p1740-1748. 9p.
Autor:
Huiyong, Zhang1,2,3,4 (AUTHOR) huiyongpsy@126.com, Yingchao, Wang1,2,3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Cogent Psychology. 2024, Vol. 11 Issue 1, p1-11. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Burman, Douglas D., Booth, James R.
Publikováno v:
Music Perception: An Interdisciplinary Journal, 2009 Apr . 26(4), 303-320.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.1525/mp.2009.26.4.303
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Schizophrenia Research: Cognition, Vol 34, Iss , Pp 100289- (2023)
Increasing evidence of a common neurodevelopmental etiology between schizophrenia and developmental dyslexia suggests that neurocognitive functions, such as reading, may be similarly disrupted. However, direct comparisons of reading performance in th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/860e32675d734ffc80b2f260cca03502