Zobrazeno 1 - 10
of 1 768
pro vyhledávání: '"perception of inclusion"'
Publikováno v:
Nordic Journal of Vocational Education and Training, Vol 14, Iss 1 (2024)
The current study aimed to investigate the influence of an evidence-based coaching intervention on students’ wellbeing, perception of inclusion and study-interest, among 93 first year social work students (aged 16–24) in the Netherlands. The co
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cb1838172a3641b3b1fe40f3be80a242
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Anwer, Khalid Javaid1 khalidnovo@hotmail.com, Riaz, Adnan2 adnan_riaz@aiou.edu.pk, Rahman, Haji3 haji616@ubuner.edu.pk
Publikováno v:
Sarhad Journal of Management Sciences. 2022, Vol. 8 Issue 2, p203-223. 21p.
Autor:
Pizarro-Galleguillos, Pía1 mcaldero@uc.cl, Calderón-Orellana, Magdalena2
Publikováno v:
International Journal of Organizational Diversity. Dec2022, Vol. 22 Issue 2, p51-66. 16p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Juan-Morera, Borja1 (AUTHOR) bjuan@unizar.es, Nadal-García, Icíar1 (AUTHOR) belocasa@unizar.es, López-Casanova, Belén1 (AUTHOR), Vicente, Eva2 (AUTHOR) evavs@unizar.es
Publikováno v:
Behavioral Sciences (2076-328X). Sep2023, Vol. 13 Issue 9, p758. 23p.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
The coronavirus disease-2019 (COVID-19) pandemic impacted the lives of children and adolescents, leading to many changes in their routines, especially in education. Face-to-face physical education (PE) classes during COVID-19 were affected in organiz
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1d35522a36a14fddbfe1fd19c70aee65
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.