Zobrazeno 1 - 10
of 723
pro vyhledávání: '"perceived veracity"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Marketing. Jan91, Vol. 55 Issue 1, p26. 16p. 1 Diagram, 2 Charts, 1 Graph.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Canadian Journal of Behavioural Science / Revue canadienne des sciences du comportement. 54:9-18
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
Why do we share fake news? Despite a growing body of freely-available knowledge and information fake news has managed to spread more widely and deeply than before. This paper seeks to understand why this is the case. More specifically, using an exper
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bd7c85bf87204096a947ac491e37b2b7
Publikováno v:
Journal of Marketing. 55:26-41
The authors examine Japanese executives’ perceptions of the veracity of various PIMS strategy principles developed from analysis of the pooled experience of businesses in the United States. They draw on a separate study of U.S. executives and repor
Autor:
Plieger, Thomas1 (AUTHOR) thomas.plieger@uni-bonn-diff.de, Al-Haj Mustafa, Sarah1 (AUTHOR), Schwandt, Sebastian1 (AUTHOR), Heer, Jana1 (AUTHOR), Weichert, Alina1 (AUTHOR), Reuter, Martin1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Social Sciences (2076-0760). Mar2023, Vol. 12 Issue 3, p168. 13p.
Autor:
Halvorson, Odin H.1 odin.halvorson@sjsu.edu
Publikováno v:
SLIS Student Research Journal. Jan2024, Vol. 13 Issue 2, p4-9. 6p.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology; 7/26/2022, Vol. 13, p1-9, 9p