Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"perceived surveillance"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Cyberpsychology: Journal of Psychosocial Research on Cyberpspace, Vol 16, Iss 3 (2022)
Data-driven practices, such as personalized communication, computational advertising, and algorithmic decision making, are now commonplace. However, they have been criticized for (mis)uses of personal data and invasions of people’s privacy. Recentl
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e3036d10137e4b93b24c59493cb513db
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Marketing Communications 29 (2023) 4
Journal of Marketing Communications, 29(4), 317-338
Journal of Marketing Communications, 29(4), 317-338. Routledge
Journal of Marketing Communications, 29(4), 317-338
Journal of Marketing Communications, 29(4), 317-338. Routledge
New personalization technologies have made it possible to deliver personalized messages to consumers based on their offline media usage in real time, which is known as synced advertising. These developments go hand-in-hand with a rise in concerns rel
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Environmental Research and Public Health
Volume 20
Issue 5
Pages: 3854
Volume 20
Issue 5
Pages: 3854
Purpose: This article aims to investigate the main drivers of mobile banking among Delhi–NCR consumers. The TAM (technological acceptance model) was used as a framework for this study. Only a few studies have looked at how online banking users in I
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Teresa Hetjens, Nicholas R. J. Frick, Konstantin Wilms, Björn Ross, Stefan Stieglitz, Florian Brachten
Publikováno v:
Frick, N R J, Wilms, K L, Brachten, F, Hetjens, T, Stieglitz, S & Ross, B 2021, ' The Perceived Surveillance of Conversations Through Smart Devices ', Electronic Commerce Research and Applications, vol. 47, pp. 101046 . https://doi.org/10.1016/j.elerap.2021.101046
Organizations are collecting large amounts of data that are generated by Internet-connected devices in people’s homes. This raises questions regarding online privacy and data security. A common concern is that online advertisements are personalized
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::a9c387533f9c894112f85221471f079f
https://www.pure.ed.ac.uk/ws/files/201425161/The_Perceived_Surveillance_FRICK_DOA22032021_AFV.pdf
https://www.pure.ed.ac.uk/ws/files/201425161/The_Perceived_Surveillance_FRICK_DOA22032021_AFV.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.