Zobrazeno 1 - 10
of 1 373
pro vyhledávání: '"perceived social impact"'
Autor:
Matsumoto, Hiroshige1 (AUTHOR) hiroshige-tky@g.ecc.u-tokyo.ac.jp, Hagiwara, Yasuhiro2 (AUTHOR), Yamamoto-Mitani, Noriko3 (AUTHOR), Igarashi, Ayumi3 (AUTHOR), Shweta Kalyani, Kumari (AUTHOR)
Publikováno v:
Health & Social Care in the Community. 9/10/2024, Vol. 2024, p1-8. 8p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Sports Marketing and Sponsorship, 2023, Vol. 24, Issue 5, pp. 837-852.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJSMS-12-2022-0208
Publikováno v:
Journal of Entrepreneurship in Emerging Economies, 2021, Vol. 14, Issue 1, pp. 65-92.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JEEE-10-2020-0355
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 12 (2021)
Due to the pressing environmental and social issues facing the global economic system, the role of organizations in promoting socially responsible behavior among employees warrants attention in research and practice. It has been suggested that the co
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a9e45b38bf1248e7b8026464b08c3669
Autor:
Zubair, Syed Sohaib1 (AUTHOR) sohaib.iqtm@pu.edu.pk, Khan, Mukaram Ali2 (AUTHOR), Mukaram, Aamna Tariq3 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 12/2/2021, Vol. 16 Issue 12, p1-20. 20p.
Autor:
CASTANHEIRA, FILIPA
Publikováno v:
Journal of Organizational Behavior, 2016 Aug 01. 37(6), 789-803.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26610565
Publikováno v:
Business Ethics: A European Review. 1/1/2019, Vol. 28 Issue 1, p19-35. 17p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.